Söndag 27 Januari 2013

Sorry för att jag varit sämst på att uppdatera men jag har mkt på dagarna, jag sover för lite på veckorna så jag se ut allt på helgerna som idag t.ex.
Jag la mig vid 01.30 (vilket jag inte gjort på evigheter, förutom nyår,) så klev jag upp och drack juice och slocknade i soffan ett tag sedan åkte sambos lillebror och stunden efter kom svärfar så den stunden va jag vaken men annars har jag bara legat i soffan till 15.00 ungefär och mest bara sovit!

Sedan kom energin så jag strök tvätt och mina fina "nya" dukar, jag köpte 2 svarta panelgardiner jag har sytt om till dukar. Samt middag som gjordes och sedan såg vi Fast Five, vilken kanon film. Rekommenderar!!! Nu sängen.

Så god natt med er!:)

PS. Mina fina dukar samt en middags dukning så hör gärna av dig om du komma på middag!!!D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0