Lördag 1 September 2012

Lördag och jag har inte sovit så här länge på flera månader, vaknade vid 10, fast hade halv vaknat flera gånger innan bara för sambo ställts väckaren som ringde flertal gånger.

Även så har jag varit en sväng på stan med kära vännen Sara innan jag tog tag i källaren (förrådet) för att ta upp lite varmare kläder och annat. Så nu är det lite mindre skit i förrådet som istället hamnat upp i hemmet:)

Tycker om att gå igenom grejerna och ta tillbaka sånt man ställt undan som man inte riktigt vill ha framme är stunden:)

Nu kvarstår endast att hänga upp oljemålningen på väggen någonstans:) då jag har häftat fast tyget på ramen och allt sånt är klart!

Jo på bilden så ser ni att jag bytt handtag på min nya byrå:) så super nöjd! Kom hit och se själv va bra det blev!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0