Söndag 14 Oktober 2012

God natt allihopa!

Denna helg har varit lugn men å andra sidan inte. Igår började vi med att sova ut för att sedan möta grannarna ute för en sväng på stan. Där jag fann en julklapp till min mamma samt en bok om hut man tyder sina drömmar, som jag tänkte läsa igår kväll men somnade med den på bröstet. Blev även en kakbuffe innan hemfärd:)

När vi kommit hem så tvingade jag karln att dammsuga, efter att jag ställt upp stolar och skakat mattor m.m så att jag sedan kunde moppa golven. Så det blev liten stor städning.

Idag har vi jävlas med att få upp en hylla på en betongvägg. Borrade hål som vi fick borra om 3 ggr då hålen blev för små för skruvarna!!! Vi bägge blev less som fan! Men till slut så hänger den där på väggen nu. Så nu kanske det kan börja bli lite ordning och reda inne i rummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0