Lördag 4 Augusti 2012

Vad har jag för problem?!?!
Jag skulle kolla efter en klocka och fann en sida där det var upp till 90% rea och självklart så fann jag en som jag fastnade för, självklart! Fann även ett par badbrallor till hjärtat + en oerhört svin snygg t-shirt, så även han blir fin och glad:) Fast jag fick även 2 par trosor och ett underklädes set.
 
Nu väntar jag bara på att alla paket ska skickas och komma till posten, så ajg får hämta hem dom:)
Har insett att jag känner mig lite naken om armleden och ville använda min klocka som jag varit helt förälskad i, men då hade den dött och det verkar inte gå att byta batteri:( var en billig klocka men vadå?!

Så jag fick tag på denna...
Vad tycks?
Ser kanske lite plastig ut men jag gillar den skarpt, därför det försvann lite mer pengar från kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0