Söndag 25 September 2011

Jaha då är det Söndag och snart en ny vecka.
Har hunnit med att träffa mina bästa vänner 2 kvällar nu:)
I Fredags så var dom alla här på tacos middag, snodde en bild av Kajsa här nedan.

Blev en mysig kväll med dom bästa.

Igår kväll så hamnade vi alla hos Cissi på fest, men då de andra gick ut på krogen,
så to jag bilen hem och tog hand om djuren, jippi!
Jag ville ju också med.
Men vi hann med massa snacka och fototagningar:)

Jag har sovit så j*vla dåligt i natt.
Valpen har varit uppe och bitit på ALLT och hållt på.
Sedan så vet jag inte hur jag svarade men Jens ringde vid 02.40 tiden.
Jag har alltid ljudlöst på telefon om nätterna så jag har ingen aning hur jag märkte att den ringde,
men jag svarade, men fick bara fram svaren Mmm. HAHA!
Men vissa saker som han sa glöms icke!

Nu är det bara 2 dagar kvar innan vi (katterna och jag) åker hem till hjärtat:)
Ska bli skönt att komma hem och mysa ner sig i soffan med Jens.
Samt att katterna kan lugna ner sig och sova ut, utan att någon hund kommer och skrämmer dom:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0