Måndag 26 September 2011

Sista heldagen i Sollefteå, för imorgon åker vi hem till Jensa:)
Ska bli både skönt och tråkigt.
Skönt att komma hem till allt mitt och Jens så klart.
Men tråkigt att lämna familjen, helst när lillebror från Kiruna kommer ner 2 dagar efter jag åkt:(
Men jag har haft en underbar helg iaf, med mina tjejer:)
Blev som sagt en 2 dagars (då menar jag inte alkohol utan att vi träffades)
Jag var nykter bägge gångerna, var någon månad sedan nu sedan jag drack något mer alkohol.

Idag är det bara 1 månad kvar...tills jag och Jens varit tillsammans i 6½år.
Herregud vad tiden går snabbt när man har roligt, som det heter!
Fortfarande lika kära;)

2005

2011

Gubbe nummer 1 i min värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0