Fredag 9 September 2011

Vilket väder som svepte förbi idag.
Jag är så glad att jag hann på banken innan åskan och spöregnet kom.
Så nu vill jag inte ut i det blöta.
Ska försöka få hem sambon och kanske äta lite skräpmat och mysa framför tvn.
Ikväll är det ju "Kristallen 2011".

Följande vinnare skulle jag vilja se...
Årets underhållningsprogram
-
Så mycket bättre
Årets dokusåpa
-
Mästarnas mästare
Årets tv-drama
-
Wallander
Årets humorprogram
-
Solsidan
Årets barn- och
ungdomsprogram
-
Jonson och Pipen -
två ufon och en rymdattack
Årets livsstilsprogram
-
Arga Snickaren
Årets fakta- och
aktualitetsprogram
-
Korrespondenterna
Årets granskning
-
Pedofil driver skola
ur TV4 Nyheterna
Årets dokumentärprogram
-
Dom kallas rasister
Årets realityprogram
-
Ullared

Hur tycker du priset skall utdelas?
http://www.kristallen.tv/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0