Torsdag 27 Oktober 2011

Men vad fan är det som händer?
Var kommer dessa j*vla hackers ifrån?
Varför gör dom som dom gör?
Har dom haft en hemsk uppväxt?

Jag skulle nämligen kolla min facebook på telefon när jag vaknade,
men mitt nya lösenord fungerade som jag bytte iförr går.
Jag fick starta datorn och kolla om det fungerade att logga in där, men NEJ!
Jag försökte logga in och fick meddelande om att mitt konto var spärrat då någon försökt hackat sig in.
Jag blir så sjukt less!

Vilket liv kan dessa människor ha, att förstöra för andra, är det så kul?

Kommentarer
Postat av: HANNA

hoppas du får en superbra dag! :)

2011-10-27 @ 10:25:42
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0