Torsdag 13 Oktober 2011 fortsättning...

Nu  har jag kaffe koppen bredvid mig och tittar lite smått på tvn.
Har dammsugat och skurat mer än halva lägenheten nu, bara sovrummet kvar.
Där har katterna suttit instängda medan några rum har städats.
Men nu tänkte jag dom skulle få vara lösa ett tag innan jag tar tag i sovrummet.
Även balkongen är öppet så det kommer in luft i mitt lilla hem!

Samt så körs diskmaskinen och tvättmaskinen just nu.
Så det kommer bli fint här hemma om en stund, när allt är klart och i ordning.
Men då när allt är klart ska middagen börjas med, så då blir det väl skitit i köket igen.
Eftersom det blir kyckling sallad och allt far åt alla håll, även massa mer disk!

Ska även försöka mig på en lite lung och ro stund i soffan framför en film:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0