Måndag 3 Oktober 2011

Som jag skrev igår, så var helgen Underbar! MEN min helg började redan i Torsdags då Jens kom hem med tvättmaskinen:) På fredagen så hade Jens jobb afterwork, så det blev en mysig kväll där för att sedan fortsätta på stan med middag:) Det blev en tidig kväll som avslutades med Star Wars 5. Lördagen så befann jag mig enbart hemma, med film, go middag och mys i soffan. Men Söndagen, igår, så åkte vi till IKEA i Valbo. Där vi köpte en bäddmadrass, stekpanna, gardiner, sängkläder och lite annat smått och gott! Bäddmadrass var verkligen på tiden att vi köpte, har inte sovit så skönt som i natt. Jag kan rekommendera bäddmadrassen "TAFJORD". Citat från IKEA om madrassen "Ett 6 centimeter tjockt lager memoryskum formar sig exakt efter din kropp, underlättar blodcirkulationen i muskler och hud och får din kropp att slappna av ordentligt." När vi kom hem så åkte vi och stor handlade på en gång, eller jag rättare sagt. Medan Jens satt i bilen:P Hemma så packade vi upp och såg "Bad teacher" och sista Star Wars filmen. Nu måste jag städa ihop lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0