Lördag 19 November 2011

Idag har vi tillbringat förmiddagen på E-center där vi stor handlat:)
Köpt några julklappar samt massa mat och ZEUNERTS JULMUST!!!

Vi köpte även 2 elljusstakar:)
De är vita och de skall pyntas nästa helg, då det är första advent!
Nu saknas bara snön innan hela julstämningen är här.
Samt så ska jag baka lussebullar för första gången själv till veckan eller nästa helg, om jag inte kan hålla mig så kanske redan imorgon, haha.

Nä, nu börjar Sessan bli sur för jag håller på med telefon så hon inte kan sova mot mig, så puss puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har varit bra sugen att smacka upp julen redan nu i helgen efter det att vi shoppade lös igår. Men jag har lagt band på mig och väntar tills nästa helg jag oxå...

Fortsatte och shoppa i soffläge när jag kom hem, kunde inte låta bli, det är ju bara jul en gång om året. Förresten så behövde jag en HDMI- kabel....

2011-11-20 @ 18:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0