Söndag 29 Maj 2011

Igår kväll var det ju crousing i Sollefteå, så då fick man chansen att träffa vännerna;)
Vi åt på kina resturangen, minglade på stan och satte oss på cafe och drack lite kaffe,
med andra ord så BLEV DET EN NYKTER KVÄLL, fick agera chaffis!
Inget mig emot:P
Men det var sjukt kul att träffa vännerna mina samt lite annat folk man annars inte hinner med att se:)

Nu ska jag och familjen snart åka och se min bror spela fotboll:)
Det ska bli kul och se storebror på plan, thihi.


GRATTIS MAMMI PÅ MORS DAG!!


Kommentarer
Postat av: Lotta Wegstedt

Hej! vad rolig dina inlägg verkar! kommer verkligen att läsa dina inlägg lite mer! =) Hoppas du har en trevlig helg =)

2011-06-28 @ 12:57:39
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0