Tisdag 11 Januari 2011

Det är en kall och trött människa som sitter här och skriver.
Men jag hoppas att få upp värmen och att jag snart vaknar,
så jag kan jobba på och jobba bort lite ärenden, så dagen går snabbare:)

Ikväll är det tvätt som gäller, men som tur inte lika mycket som förra veckan!
Då var det 4, om inte 5, hela IKEA kassar med tvätt.
Herregud!

Igår kväll innan jag skulle sova kollade jag runt på bilder på facebook.
Jag såg att jag verkligen saknar mitt blonda hår, så här ska troligtvis inte
håret färgat mörkt längre, om håret ska färgas blir det ljusare!

Tänk om jag kunde vara blond till sommaren:) I like!
Ska jag vara brunett eller blondin?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0