Onsdag 12 Januari 2011 fortsättning...

Vilken underbar lunch jag hade idag, hemma med mina små:)
Jag sitter och äter fiskbullar och har 2 små söta kissar runt fötterna.

Hann med en hel del på mindre än 1 timme ( 20,25 till och från jobbet inräknat på timmen),
så runt en halv timme då.
* tömma soppåsarna
* slänga alla plats påsar som allt från våra paket var i
* fylla diskmaskinen
* se lite tv

samt det vanliga...
* byta vatten till katterna
* rengöra katternas låda
* busa en stund med kissarna

Så ikväll blir det lungt, ingen tvättning eller shopping.
Men fixa tvätten från igår ska ju göras men de fixas
medan man sitter framför tvn, 2 flugor i en smäll (nytta med nöje)

Någon mer än jag som ser fram emot helgen:P
Nu är man ju verkligen mitt i veckan.
Det är lika långt till helgen som det var till helgen som varit.
Men bara 2 arbetsdagar kvar innan helg och man få sova och sega hemma.
UNDERBART!!!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hej,



Ja klänningen finns kvar. Maila mig på [email protected] om du är intresserad :)



2011-01-12 @ 16:59:01
URL: http://kallinbloppis.blogg.se/
Postat av: Viktoria.

Vi vill sega med er i helgen :)

2011-01-13 @ 10:17:52
URL: http://viktoriarosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0