Måndag 10 Januari 2011

Vilken helg, har haft litet Tre Kronor maraton:)
Fick faktiskt med mig Jens på slutet, han fastnade faktiskt lite han med.
Så nu i veckan hoppas jag på att jag får paketet från ellos.
Så vi kan se Tre Kronor Box 3 till helgen:)

Jag har även städat som bara den.
Skönt att gå igenom en massa, så man kan slänga en massa.
Hade t.ex. gamla kataloger från 2008:)
Kanske på tiden att släng lite, eller vad säger ni?!

Så i veckan måste jag iväg och slänga lite, thihi.
Även så fundera jag och hjärtat på att städa genom förrådet i källaren också,
en massa grejer där med, mycket skräp!

Förstår inte vad som hänt, jag bara städar och städar.
Vill ni veta en hemlis?!
När jag var liten så var jag så hemskt,
jag HATADE verkligen att städa mitt egna rum.
Jag kunde städa andras rum men absolute inte mitt egna.
Nu fasiken städa jag överallt hela tiden, jobbet, hemma på affärn whatever!!

Även så har jag blevit duktig på att slänga, t.ex. gmla kläder som verkligen var
mina favorit kläder ett tag, dom kunde jag aldrig slänga tidigare men nu då jädrar.
Känner mig lite som en ny människa, kanske bara är att jag blivit vuxen!?!

Kommentarer
Postat av: Viktoria.

Hörrödu, du vet vad dom säger va om man tokstädar jämt? Graviiiid ;P

2011-01-13 @ 10:21:03
URL: http://viktoriarosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0