Fredag 14 Januari 2011 fortsättning...

Nära döden upplevese idag!
När jag var på väg till jobbet, nästan framme så skulle jag bara över vägen precis bredvid huset där jag jobbar.
Då stod 2 bilar väldigt tätt och precis på övergångs stället så jag gick bakom andra bilen, jag var längre än bägge bilarna, men sedan kom en volvo med nån kärring i som va ett fotsteg ifrån att köra på mig.
Herregud kollar inte folket, tänker dom bara på sig själva, liksom STÖRST först!?!

Men jag lever som ni märker men jag spände mig så mycket att det kändes som axlarna flög upp
i öronen på mig. Men det börjar som tur släppa nu, börjar slappna av.
För här inne på kontoret (högst upp) tror jag knappast att någon bil kan ta sig in.

Nä, jag vill att bilisterna ska tänka till lite mer när dom kör.
T.ex. i korningar kolla om det kommer folk och går eller vänta på att gå,
och att dom kanske sänker farten lite tidigare än vanligt.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

De finns kvar! Var det du som skickade ett mail till mig?

Mvh

2011-01-14 @ 22:00:34
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/
Postat av: Linda

Är du intresserad av något jag säljer? Snart lägger jag ut bilder på mina smycken som jag själv gör och som ska säljas!:)

2011-01-18 @ 13:28:29
URL: http://bloppisochsmycken.blogg.se/
Postat av: Linda

Hmm. det var väl mest ett par jeans jag gillade men har liknande och så många par här hemma redan! så inget byte just nu :)

2011-01-18 @ 14:00:09
URL: http://bloppisochsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0