Tisdag 26 April 2011 fortsättning...

Påsken 2011 i bild format...
Lång Fredagen blev det premiär grillningen och middag utomhus,
samt att jag gjorde en dunder god sallad...

Påskafton blev det middag med familjen och släkten, samt några Stockholms besökare:)




Påskdagen tillbringades med städning, kratta gården med mera...
Har dessvärre inga bilder sedan denna dagen
då det var en dag med stålande sol och jag glömde kameran inne:(
Annandagpåsk dagen D då det var hemfärd och jag hade kameran framme
för att kunna fota mina små som fortfarnade är kvar i Sollefteå på "semester"




Eftermiddagen och kvällen avslutas med buss rexor och tåg resa tillsammans med
Jocke & Hilma som skulle till Falun, framme i Söderhamn stod Jensa och väntade.
Vi tog med oss Jonas som också kom med tåget, till donken där det blev middag.
För att sedan gå hem och se lite tv för att sedan sova.

Kommentarer
Postat av: Zandra Mattsson

Ja den finsn kvar några som har laggt bud på den..

Vad är det du har som man kan byta emot ?



kram

2011-04-26 @ 12:43:39
URL: http://mszandra.blogg.se/
Postat av: Zandra Mattsson

Hej igen.. jag hitta tyvär inget jag ville ha .



kram

2011-04-26 @ 13:24:18
URL: http://mszandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0