Onsdag 8 September 2010 fortsättning...

En stressig dag på jobbet idag, hinner inte med.
Ska bli så skönt med ett brake på lunch, komma hem och varva ner.
Träffa min små och äta lite:)

Ikväll börjar Efterlyst också, herregud jag och tv sitter snart ihop.
Min tv tar över mitt liv, snart kommer det väl ett sådant program också, haha.
Då kan jag vara deltagare:P nej, det vill jag inte.

Nej, kan inte denna sensommar, förhöst försvinna så vi få riktig vinter istället.
Vill inte ha dessa vårar och höstar, de är bara jobbiga.
Fryser som en galning.
Så idag blir det att gå ner i källaren och hämta vinter jackor, mössor m.m
Använder redan mina sköna skinnhandskar när jag cyklar till och från jobbet, då är det kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0