Fredag 17 September 2010 fortsättning...

Vilken helvetes eftermiddag.
Då jag slutat så skynda jag ner på stan och hämtade ut paket, cyklar hem och åt lunch ( + myste med mina små)
Sedan bar det iväg till tågstation, där det stod att tåget var 6 minuter sent, efter ett tag så uppdaterades detta till att det var 9 minuter sen.

Men så kom det 9 minuter för sent och jag klev på och fick be en kille flytta sig som satt på min plats,
vi fick stanna (stå helt stilla) 2-3 gånger mellan Söderhamn och Sundsvall då det var möte med annat tåg.
ALLTID vårt tåg som fick stanna, för j*vligt!
När vi var mellan Hudiksvall och Sundsvall ropade dom i högtalarna att tåg nu var 16 minuter sent.
Jag blev helt tokig, kan jag lova!!!!
När vi närmade oss Sundsvall så hade vi kört in 7 minuter och jag fick springa ut till bussen jag skulle åka med,
den hade fått stått och vänta in oss, så jag skynda mig och satte mig.
Vi åkte iväg 4 minuter sent så jag trodde att jag inte skulle hinna med nästa buss, BLEV GALEN!

Framme i Härnösand skynda jag till nästa buss och hann även med denna i sista stund.
När jag kom fram till Kramfors var vi 2 minuter tidig istället.
Så då fick jag stå och vänta i regnet ute vid tågstation i Kramfors i några minuter innan bilen kom.

Bilen hem var överfull av människor och packning, så jag fick sitta i mammas knä, häng fram mellan förarsätet och passagerar sätet för att inte få nack skador.

Nä, alltså denna resa blev jag galen av.
Så drygt att måsta stressa runt.

Men nu är jag äntligen hemma hos mamma och pappa.
Håret är färgat på både mig och mamma.

Imorgon vid 10, halv 11 drar vi iväg mot Sundsvall och tillbringar dagen och natten där samt Söndagen framtill jag åker hem 16.08 (om inte tåget är sent?!)
Så det ska bli kul att se lillebror igen och bo på hotell.

Har lånat Jensas systemkamera:)
Så bilder ska jag försöka fixa i massor, både på hockey, mig själv och de som följer med:)

Nej, jag måste kontrollera vad som skall packas ner och vad jag ska ha på mig imorgon nu, så jag kan sova ut lite imorgon istället för att hålla på med detta då.

Bye Bye!

Jag förra året denna tid ( då lillebror hade match i Sundsvall)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0