Söndag 24 Oktober 2010

BÄSTA BILDERNA FRÅN MIN GAMLA TELEFON!


Min storebror är ute och går med en död älg.

Dexter har fångat sin första mus, en näbbmus.

Mamma a´la Susanne Lanefelt

2009 års julgrann när all barr rasat av, där efter kapades grenarna och se så fin den blev.

Fick punka i garaget och Jens fick byta däck.

Mina söta små tjejer turas om att äta.

Dexter testar en liten tröja som mormor stickat till Lakrits (mammas cockers spaniel)

Den snygga klänningen jag köpte till Lena & Mickes bröllop i sommras, LOVE IT!


Pappa målar på murbruket han byggt upp hemma.

Färdig och inred:)

Tjuvknäppt bild inifrån bilen på Jensa innan vi skulle åka iväg någonstans i sommras.

Sedan är det mest bara bilder som jag fått via mms/ ego bilder eller bilder på kissarna:)
God natt!:)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Roliga bilder!:)

2010-10-25 @ 16:44:05
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0