Fredag 15 Oktober 2010

Vilken morgon. När jag klev upp imorsse och såg graderna ville jag bara gå och lägga mig igen.
Herregud, -0 grader, fy!
Så jag kasta på mig kläderna och gjorde mig klar för att cykla till jobbet.
Ska bli helt underbart imorgon och ligga kvar i sängen och slippa kliva upp och slippa den kallaste delen på dagen.
Jag verkligen älskar att sova, jag mår kanon då jag sovit runt 9-10 timmar.
Men denna helgen blir det nog lugnt och bara hemma.
Har tänk att städa, som vanligt:P
Nemen rengöra bokhyllor, skafferi m.m
Sådant som man inte göra varje vecka.


KÄRLEK;)


Kommentarer
Postat av: Georgie

2010-10-15 @ 15:56:27
URL: http://s
Postat av: Georgie

Hehe trodde det var bus-jerry ju men okej då! Alltså det är inget fel på dom du haft men du vet i Hollywood så har dom aldrig på sig samma kläder 2 gånger typ å då ska inte vi va sämre. Det gäller att komma på nåt coolt varje halloween helt enkelt :D

2010-10-15 @ 15:57:25
URL: http://snorhornet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0