Torsdag 4 November 2010

En ny dag med sura miner.
Började dagen med att jag vaknade 07.48,
jag börjar arbeta 08.00, så väckarn ringde inte idag igen.
Tror jag måste starta om telefonen och se om det vaknar till av detta.

Så jag klädde mig snabbt som attan och cykla till jobbet,
kom fram till jobbet 07.57 så jag blev inte sen iaf.
Underbart att slippa jobba över!
För idag ska jag och Sara på Lidl (om hon mår bättre vill säga)
Köpa blomjord så jag kan fixa blomman.

Nu är det inte länge kvar till helg:)
Denna dag + halv dag imorgon, sedan jäklar ska jag sova och slappa mest framför tvn hela helgen.
Ska be Jens att ladda hem nya Beck filmen, "Levande begravd".
Såg trailer på den, den ser jätte bra ut:) Någon som kanske vill se med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0