Onsdag 3 November 2010

En bättre dag idag.
Inte denna hemska klumpen i magen som jag hade igår,
får säga att det är tackvare min kära vän Sara.

Tack för du finns och lyssnar.
Så skönt att kunna slappna av i ditt sällskap.
Jag kan vara mig själv och det älskar jag.
Jag är så glad för att ha din som vän och granne:)


Igår var det inga hatverkare på besök, det uppskattas inte.
Vill att köket skall fixas snabbt, inte att vi måste stå utan köksluckor i någon vecka.
När dom börja varför inte slutföra arbetet, istället för att hålla på med flera arbeten
samtidigt? Någon som kan tala om detta för mig, varför är det så?

Idag hoppas jag verkligen att jag få se någon förändring.
Efter jobbet ska jag och Sara kila iväg på Lidl och handla lite.
Måste köpa blomjord, jag vet blomjord nu, men vi köpte en ny kruka
på IKEA i Söndags, då vi ha en blomma som växer så det knackar.
Måste flytta den från en liten och smal kruka till en större och finare.
Denna skall nu få stå på golvet, då den blivit så hög:)

Jag gillar blommor som är stora som man kan ha stående på golvet:)
Snyggare är små blommor i fönstren:P

Kommentarer
Postat av: Anna

Yes. 300kr

2010-11-03 @ 11:44:18
URL: http://annaakerman.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

Fina du!

2010-11-03 @ 15:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0