Torsdag 6 Maj 2010

Igår kväll blev det premiär cykling till ICA:)
Först och främst blev vi tvungen att pumpa cyklarna, nästan ingen luft kvar.
Sedan bar det iväg, jag postade en tröja som jag sålt:)
Sedan cyklade vi hem igen.

Väl hemma ställde jag mig vid disken, jens busade med katterna.
När jag blev klar fortsatt jag med att dammsuga hela lägenheten,
för att sedan sluta kvällen med att se "Efterlyst" i soffan.

Så igår hann jag med en hel del.
Men direkt då jag kommit hem då ställde jag ju mig och gjorde pannkakor, dubbel sats.
Så det blev många, många pannkakor, men det gör inget.
Pannkakor är ju såååå goda!

Kommentarer
Postat av: A.C

hej:D



allt väl?:)

2010-05-06 @ 12:16:19
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0