Tisdag 18 Maj 2010

Inte blev gårdagen som planerad inte, Nej!
kom hem och bytte om för att sedan gå ut och gå med Sara.
Vi skickade tröjan till Doris och jag handla lite.
Vi gick hem med det jag handlat.

Sedan började vi gå ut och gå på riktigt:P
Efter vi gått ett tag gick vi mot karlarnas jobb och ringde ut Jonas (Saras sambo)
Han hade köpt vin tidigare och hon tog med sig den och vi gick hem och satte oss på min balkong.
Vi tog ett glas rött och bara njöt i solen.

Efter ett tag kom Jens hem, vi bara satt och snacka på balkong tills Sara skulle gå och köpa pizza (middag)
Åhh inte orka Jens eller jag börja med middagen vi tänkt då vid halv 8, nej vi följde med Sara och
köpte pizza vi med.

Så kvällen slutade med pizza framför tvn, med svenska Hollywood fruar Närgående på tvn.
Alltså Maria Montazami är så klockren:)hahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0