Onsdag 19 Maj 2010

Godmorgon alla sömntutor:P

Även jag idag, låg kvar i sängen lite för länge.
Så skönt och bara ligga där och mysa med Sessan.

Igår efter jobbet var jag och Sara ute och gick i 1 timme och 15 minuter, riktigt skönt.
Skulle kunna göra oftare.

Eftersom jag la mig vid 23.00 tiden igår (denna tid brukar jag sova)
så är jag jätte trött just nu.
Efter jag duschbadat igår så kunde jag inte hälla ut vattnet, stop i avloppet.
Så jag satte igen proppen och torkade mig, sa till Jens som kom och hjälpte mig.
Vi stödde på nåt frätande medel och lät de stå så cirka 45 minuter sedan gick vi ock kika.
Nej, ingen skillnad.

Efter vi gjort detta om och om igen, 3 gånger.
Blev jag så tok less, att jag öste ur badkaret med en plastlåda.
Det tog sin tid, men jag gjorde det bara för att få bort vattnet.
Så jag kunde öppna dörren till katterna och sedan gå och sova.

Nu är badkaret tomt, men jag är osäker om avloppet hänger med.
ÅHHH, hatar sånt här med gegg och äkel.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi gick 5,5 km cirkus:)



Ring bovärden om avloppet innan det börjar lukta bajs, vi har fått en rensning redan!

2010-05-19 @ 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0