Måndag 31 Maj 2010

"Det var en gång en liten små förkyld flicka som satt och frös på en kontorsstol.
Hon drack sitt te, snöt sig och värmde sig i sin varma kofta."

Jag gillar inte Måndagar, liksom hela veckan kvar till helg, då man kan vila upp sig.
Tänk om det varit tvärtom, helg när vardagarna är och tvärtom.
Det skulle verkligen uppskattas, eller hur?

Men denna vecka tippar jag på att den kommer gå fort, som alla de andra veckorna.
Men de vecka ha jag saker att se fram emot, jag har saker att göra....

Måste leta efter kostymbyxor till Jens,
- strumpbyxor till mig
- vilka skor jag ska ha på bröllopet
och mycket, mycket mer...

Kommentarer
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

fint hår du har!:)



Just nu säljer jag en massa fina kläder, märkeskläder bland annat till väldigt billiga priser. Kika in vetjja! kram!:)

2010-05-31 @ 15:34:36
URL: http://issabellek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0