Lördag 15 Maj 2010

Min lördagkväll har börjat...
eller den började väl egentligen hos Fredrik men min ensamma kväll med mina små.
Jag har precis badat både Dexter och Sessan så dom är så söt och lurviga nu:)

Dessa är de första bilderna jag såg på min små älsklingar:)
Nu är dom ju verkligen inte så här små, nu är dom sådär x5 kanske.
Men dom är lika go och glad:)

Men hur ska kvällen fortsätta?
Jo jag har vissa saker som jag måste göra.
Jag har t.ex. en kofta där sömen åkt upp + en annan kofta där knappen lossnat.
Så dessa tänkte jag fixa ikväll.
Samt att det finns ju alltid någonting att göra bara man öppnar ögonen och tittar,
då hittar man alltid någonting att göra.

Skulle egentligen behöva lite tid till mig själv.
Men jag har ju svårt att bara t.ex ligga i badet och slappna av.
Jag måste alltid ha något att göra.
Så tråkigt att bara SITTA!!
Liksom på jobbet gör man ju inte annat än att SITTA framför datorn varje dag, tyvärr.

Någon mer som blivit förälskad i Broken Door - Angel ?
Så otroligt bra låt!!!


Kommentarer
Postat av: Eirikjuni

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-03-10 @ 11:04:38
URL: http://eirikjuni.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0