Tisdag 23 Mars 2010

Idag en dålig dag, jag sitter hemma och har sjukt ont i halsen.
Känns som om den vänstra halsmandel ska titta ut genom halsen på mig snart.
Den känns helt uppblåst, någon som har förslag på för friskning av detta?

Nog om detta...



Jag sitter just nu och kikar på kort,
GAMLA, gamla kort...på mig, mina vänner med flera.
Hemskt kul med kort och minnen!

Har du något roligt minne du vill dela med dig av?
Eller tycker ni att jag ska göra det?

Jo, jag ska försöka mig på att starta upp min digitalkamera, som jag inte använt på väldigt länge.
Känner mig värdelös på att lägga upp nya bilder här...
Ska försöka förbättra mig, prommis!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja mer bilder vill jag ha!!:)

2010-03-23 @ 10:27:47
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0