Onsdag 24 Mars 2010

Idag gick det hemskt bra att kliva upp ur sängen.
Men ingen katt ville gosa med mig innan jag skulle kliva upp, det gillade jag inte.
Hoppas att dom vill mysa lite ikväll istället framför tvn:)


Jo, nu ska jag ta upp det här igen.
Dansen, haha.
Igår gick jag i genom alla mina dans papper (som jag vet var jag har dom)
Jag hittade mycket intressanta papper, samt vissa papper där jag skrivit ner
precis steg för teg för vissa danser, vilket är kul att ha kvar.

Även alla termer och förkorningar och vad alla ord betyder.
Så kul att ha...
Hittade även lista på alla nummer + tejpar vi hade på vår slut produktion.
Älskade verkligen vår "Show must go on"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0