Onsdag 17 Mars 2010

STOR och STARK!

Ja, jag kände mig så igår kväll i alla fall.
Vi byggde ihop expedit hyllan och ställde den på plats.
Men det första jag gjorde då jag kom hem var...
  • Dammsuga hela vardasrummet och hallen
  • Skura hela vardagsrummet och hallen
  • Diska
    Ja, det tar aldrig slut på något att göra.
Efter att expedit var ihop byggd och uppställd
påbörjades upp packning av puzzel, spel, filmer och sprit flaskor.
Jag insåg att jag har otroligt många puzzel, haha.

Idag tänkte vi handla, ta tag i lill rummet/data rummet.
Så vi får ingen lugn stund.

Men va skönt det var och sova i natt, jag somnade som en stock.
Sedan sov jag hela natten lång till väckaren började pipa vid halv 7.
Så upp med tuppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0