Fredag 5 Mars 2010

Japp, adressändringen är klar!
Ha tänkt fixa detta under lång tid nu, men igår kväll gjordes det.
Så skönt med Fredag, men den känns tyvärr otroligt seg...
Jag hoppas på att den sätter sprätt här runt lunch och går tok snabbt,
för jag vill hem och ha helg, sova...

Tänk om en vecka ska vi börja flytta det mesta efter jobbet,
edan på Lördagen blir det flytt av stora grejer...
Det vill säga sängen, soffan, expediten m.m
Så Lördag-Söndag natten blir första natten i nya lägenheten (nästa vecka alltså)
Sedan så blir det stor städning i lägenheten på Norralagatan hela helgen, ORKA!
Men som tur har jag semester på Måndagen så jag få vila ut kroppen och fixa lite i nya lägenheten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0