Fredag 4 Juni 2010 fortsättning....

Sjukt trött efter gårdags kvällen.
Det blev en trevlig kväll med bowling och god mat.
Blev hemgång runt 23.00 tiden.

Väl hemma så packades bröllops kläderna ner.
Så nu är det bara nessisären som skall packas,
samt mat tll katterna och katterna i buren.
Sedan åker vid strax efter lunch:)

Jag är så glad att jag jobbat in så jag kan jobba halv dag idag.
Skönt att...
- Vila huvudet från en dator ett tag
- Åka medan det är ljust ute
- Komma fram till Sollefteå bra tid, inte sent på kvällen.

Ja, det finns många fördelar.
Jag har även tänkte städa genom lite av mina grejer och
kläder som finns kvar hos mor och far.

Förra helgen hittade jag linnen som jag saknat så länge.
Samt mammas gamla linne, som hon hade i ungdomen.
En vitt linne med breda axelband.
Framsidan: Musse Pigg framifrån
Baksidan: Musse Pigg bakifrån
Linnen är sjukt snyggt !!

Så det förvånar mig in om jag hittar en hel del grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0