Torsdag 28 Januari 2010

Längtar tills på Lördag:) Sundsvall med familjen,
Se hockey, Kiruna mot Sundsvall.
Samt hinna med lite shopping i Birsta.
Måste köpa ny leggins, då de förstörts i tvätten.
Det har blivit några små hål i dom.

BLIR SÅ LESS!

Jag kände mig rätt duktig igår.
Började med att när vi skulle försöka köra till parkeringen och sedan in i garaget.
Vi fastnade, SJÄLVKLART, sedan så vi vände och for iväg för att vända och ta sats.
Vi åkte igen men försökte åka på andra sida av alla parkerade bilen, men denna
gång kom vi nästan ingen vart.
Vi blev så less att vi tänkte vi parkera på gatan, men icke sa nicke, vi testade en sista gång.
Vips, så kom vi upp, men vi fick skotta upp framför porten till garaget, typ 30 cm.
Bilen kom in i garaget iaf efter många om och men.

Sedan då vi kommit hem och in, började jag diska.
Medan Jens började med middagen.
Jag diska bort efter som att Jens använt. Så det blev så fint.
Sedan så gick jag och tvättade vid 19 tiden.
Allt blev diskat och tvättat under kvällen, så skönt att ha det fint och så då man kommer hem idag.
Så det blir mys och seg framför tvn idag, men efter att middag är färdig och packningen är packad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0