Onsdag 20 Januari 2010

Åter på jobbet.
Första dagen denna vecka.

En rolig sak som hände igår.
Katternas klösträd kom.
Så Jens och jag byggde då han kom hem från jobbet.
Vad katterna älskade både lådorna och själv trädet.

Vi ställde den på platsen som vi hade tänk, den passade perfekt.
Hade den varit 1 cm längre åt något håll hade det inte gått.
Sån tur att katterna gillade den, lycklig.
Dom turades om att ligga och sova i "säng gungan".
Säng gungan var den del jag trodde att katterna inte skulle tycka om,
men så fort vi satt den på sin plats i trädet var Sessan där och la sig.

Så glad över att katterna tyckte om den.
Jag lovar att ta kort på den, samt försöka få med kissarna när dom busar där.



En helt annan sak.
Kollade på www.sf.se och såg att Snabba cash går på bio i Söderhman i helgen.
Så jag ska försöka få med mig Jens och se den.
Det man hört om den så ska den ju vara as bra, så jag har lite förväntningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0