Måndag 11 Januari 2010

"Don´t stop me now!"
Vilken otroligt skön och efterlängtad helg.
Jag har sovit en massa,
- Gosat och busat med mina katter,
- Bakat pepparkakor (då vi hade pepparkaksdeg kvar sedan innan jul)
- Städat
- Handlat en massa
- Sett massa film
Ja, jag har hunnit med mycket denna helg, så skönt med en lugn helg där man bara kan sova.
Men jag kanske sov lite för mycket då jag vaknade efter 11.00 både Lördag och Söndag, haha.

Jo, igår kväll började Johan Falk att sändas på kanal 4, som Söndags film.
Shiit va dom filmerna är bra alltså.
Snygg Joel Kinnaman (Frank Vagner)

Jag blir så rörd då han sitter vid sin mamma på sjukhuset, någonstans i varje film berörs man ju.
Herregud, så bra dom gjorde dessa filmer.
Så jäkla bra skådespelare, musik, scener, Ja allt är bra.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Frank Wagner is the shit! :)

2010-01-11 @ 09:20:35
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0