Fredag 1 Januari 2010

"Happy New Year!"

Nyårsfirandet blev kanon här i Stockholm.
Dagen började med en liten shoppingtur.
Systemet, apoteket, ica och Jernia samt HM.
På Hm handlade endast jag, men jag hittade ju kanon grejer.
En ny vinterjacka, en kofta, ny lipsyl, en slips till Jens och annat smått och gott.
Middagen bokades och åts på någon resturang mitt i stan.
Efter middagen tog vi tunnelbanan till nyårsfesten,
där det var otroligt mycket folk på sån liten yta.
Åkte från festen vid 4, halv 5 tiden med taxi.

Vaknade idag vid 15.00 tiden, sov som stockar hella bunten här.
Så idag har vi endast ätit pizza, degat framför tvn och snackat om gårdagen.

Imorgon ska vi åka hem.
Men jag hoppas att jag och Jens iaf hinner med en sväng på stan.
Glo lite på mellandagsrean, hann ju bara med HM igår.
Även skall katterna hämtas imorgon, så skönt att få träffa dom igen.
Jag saknar dom små, hoppas dom har det bra.

Nu ska jag fortsätta se på Harry Potter på 3:an...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0