Torsdag 25 Februari 2010

Gårdagens hemgång med lite vila och städ gjortde susen för mig!

Jag hann med en hel del då jag gick hem tidigare..
  • Dammsuga hela lägenheten
  • Börja rengöra spisen
  • Tvätta och vika tvätt
  • Tömt en hel byrå och flyttat denna (då den ska till Sollefteå)
  • Packat ner lite mer kläder från mina byråer till säckar
    och mycket, mycket mer...
Så skönt att man hinner göra nåt efter jobbet, för en gång skull!
Istället för att man kommer hem och ska göra mat, duscha, se lite tv och sedan sova.

Idag måste jag packa inför morgondagen.
Direkt efter jobbet imorn vid 5 tiden åker vi till Sundsvall för att äta middag,
sedan vidare till Sollefteå för att vara där över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0