Torsdag 18 Februari 2010

Igår eftermiddag/kväll var en flitig kväll.
Jag hann med en hel del innan sovdags.
  • Diska
  • Bädda om sängen
  • Tvätta (för många maskiner)
  • Rolla soffan (rollade bort massa katthår)
  • Vek och lade undan tvätt
men jag hann ändå med att se lite OS.
Middag hann jag även förbereda innan jag stack iväg med tvätten.
Sedan fick Jens göra maten då han kom hem.


Shiit, det är så mycket som rullar runt i mitt huvud just nu.
Gillar det oftast men ibland kan jag bli helt borta, så jag vet inte ens
vad jag ska göra.

Det har mycket med flytten att göra, vilken jag är super glad över.
Jag gillar som sagt då det händer något mest hela tiden.
Vi ska på återvinnings stationen nästa vecka och lämna en hel del.
Så vi inte ta med oss för mycket till nya lägenheten, sånt som man bara
lägger i källaren/förådet. Det är lika bra att slänga/skänka/sälja sakerna.
Så det har jag slagit på stort nu, jag har släng upp emot 8 fulla "vanliga" påsar
med kläder. Även så ha skor, väskor och sånt slängts.

Det här skulle jag inte gjort för några år sedan.
Då skulle jag ha sparat ALLT!
Jag har väldigt svårt att skiljas från grejer, gamla kläder som varit mina favoriter o.s.v
Men det är en liten lättnad då man hätt bort det, då finns det plats för nytt och fräschare.

Nej, så det ser ut som nästan ett bomb nedslag hos oss nu, tycker jag iaf.
Sopsäckar där, kassar här och kablar hit och dit.
men som sagt SLÄNGAS och SKÄNKAS och SÄLJAS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0