Torsdag 16 December 2010 fortsättning...

JAG  ÄLSKAR MIN FAMILJ & SLÄKT ÖVER ALLT ANNAT!
Känner mig mer och mer känslosam när jag hör ballader just nu,
Everything I do, I do it for you - Bryan Adams

Så glad för jag har den mama och pappa jag har, annars hade jag liksom inte varit den jag är.
Även min bröder, så glad att dom är som dom är, ibland kanske inte dom snällaste:P
Men min familj och nämaste släkt kommer alltid att finnas närmast  i mitt hjärta.

Även mina vänner.
Ni kommer även ha en speciell plats i mitt hjärta, ni vet vilka ni är. (tänkte på vissa speciella)
Sara - Söderhamn bästisen som ställer upp i vått och torrt
Kajsa - Min älskade dans och kör partner, saknar dig så min snorunge.
Lina - Min teaterapa nummer 1, go och gla och tänker på alla.
Cissi - Liten och perfekta nippertippan, söt som socker.
Sinnica - Vännen för livet, har vuxit ihop sedan högstatiet.
Victoria - En annan Söderhamn vän som finns när man vill.

(säg till om jag missat någon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0