Tisdag 31 Augusti 2010

Sista dagen på sommar månaderna.
Imorgon börjar hösten.
Jippi, fram med vinterjackan, stövlarna och mössan.

Handskarna är redan på när jag cyklar till jobbet på morgon:)
Var ju 8 grader imorsse när jag cykla till jobbet, huvva.
Ville inget hellre än att bara ligga kvar i sängen.

Igår hann jag dessvärre inte med allt jag tänkt.
Få ta nya tag efter jobbet idag.
Måste få iväg all dryg disk! Men om någon månad har vi diskmaskin och slipper detta med att diska,
OTROLIGT SKÖNT!
Bara ställa in allt i maskinen, allt kommer gå mycket snabbare och det kommer vara mycket finare i köket också.
Så då ni så få vi finast kök i Söderhamn (hoppas jag iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0