Fredag 13 Augusti 2010

Fredag den 13, vad ska man säga?
När händer det?!

Jag har agerat skogs arbetare idag + igår.
Igår åkte jag och pappa och tog ner några träd som vi grenade av och tog hem,
som jag idag ha stått och klyvat:) Faktiskt ganska kul:)

Middagen i Onsdags var kanon, alla var med:)
Snott en bild från Cissi:)

Hela gänget förutom Cissi bakom kameran och Björk som redan gått hem.

Vad händer ikvälll?!
Ska jag börja packa inför hemgång på Söndag?
Eller ska jag följa Jens och några fler och bada tunna?
Få se vad som sker.

Imorgon är det ju turnering i kubb på risön, måste ju se.
Pappas jobb ska ha 2 lag, killag och tjejlag, haha.
Samt så är det ju säkert en hel del fler företag som också är med.
Det är en turning mellan flera företag i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0