Torsdag 29 April 2010 fortsättning...

JA! Jag har världens sötaste katter.
Då jag kom hem på lunchen nu så öppnade jag dörren till köket och sovrummet
så katterna fick vara lös i lägenheten när jag var hemma.
När jag öppna stod de båda vid dörren redan och väntade,
då jag öppnat helt sprang de till vardags rummet och lekte, det hade flygit in en humla.
Det var ju det bästa som kunde hända just nu, herregud va roligt dom hade.

Dexter slog humlan flertal gånger, vet inte om han satte klorna i den också?!
Men efter ett tag blev jag så less på surrandet så jag öppnade fönstret helt och hållet
och viftade ut humlan, då blev kissarna ledsna:(

Det var kul så länge det varade.
Och nu är fönstret stängt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag såg att det var action på g när jag diskade hahaha

2010-04-29 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0