Torsdag 22 April 2010 fortsättning...

Jag tänkte jag måste berätta lite om mina små älsklingar.
Miranda, Dexter & Sessan.

Miranda: Hon är min första egna katt.
Hon är en ljusgrå långhårig katt, tror hon är norskskogskatt.
Vet tyvärr inte vad mor och far är för ras.
Hon är lite speciell, hon är helt underbar och mysig,
men under där är hon lite galen.
Hon ska liksom vara den som bestämmer.



Dexter: Han är en svartvit mellan semi långhårig.
Han är bondkatt, vet ej vad far är för ras.
Han är en liten cooling som stångas då han vill gosa,
han har även precis börjat hoppa på dörrhantaget.
Han är allas gos pojke:)



Sessan: Hon är sköldpaddsfärgad semi långhårig.
Han är bondkatt, vet ej vad far är för ras.
Hon är lite små galen då det gäller att busa,
annars är hon väldigt lugnt.
Hon är mammas flicka, hon vill bara gosa med mamma.
Varje morgan börjar med mys med mamma.



Kommentarer
Postat av: Sara

Otroligt sociala och väluppfostrade katter som svarar direkt vid tilltal:D

2010-04-23 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0