Tisdag 20 April 2010

Sjuk trött jag sitter här nu och vill egentligen bara ligga hemma och sova.
Har en mugg lemon te och en flaska vatten framför mig,
men just nu har jag lite svårt för att välja någon av dom.
Nog om de....

Igår kväll tog jag kort på en massa kläder jag tänker sälja, dom har troligen inte kommit in på datorn än.
Jag bad sambon lägga in dom, medan jag satt och såg tv.
Men troligen ligger dom fortfarande kvar i kameran.

Men jag ska försöka få honom att flytta in dom på datorn idag iaf, sedan måste jag bara skriva någon lite text,
sen ni så kommer kläderna ut. Men vart?
Det är frågan, vart skall jag lägga ut dom?
Ska jag testa här? Tradera? Blocket? Eller alla?
HJÄLP! Hur har du gjort då du skulle sälja kläder?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, jag tror att det var Tyra Banks Show jag såg.

2010-04-20 @ 08:35:31
URL: http://kajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0