Onsdag 7 April 2010

Tillbaka på jobbet efter en skön påsk i fjällerna.
Jag vet inte vad jag ska skriva, vad har vi gjort?
Vi har faktiskt inte gjort så mycket, mest samma och samma.
Åkt/kört skoter, grillat och vissa ha fiskat och lite mer.

Nog om det, det har varit.
Nu ser jag så fram emot helgen.
Ska på sambons företags firmafest,
vi har inte fått veta så mycket.
Bara att vi ska ha oömma kläder och lite finare kläder till kvällen
samt badkläder om man vill basta.
Samt att vi ska övernatta på hotell.

Ja, självklart vet vi tid när vi ska åka och vara tillbaka,
vi vet inte vilken stad vi ska till eller något sånt.
Samt varför skall vi ha oömma kläder? Vad har dom hittat på?
Vad tror du?
Paintball? Tipsrunda? 7kamp? Jag har verkligen ingen aning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0