Onsdag 7 April 2010 fortsättning...

EFTERLYSNING!!!

Finns det någon där ute som har ett par svart platå, textilskor från Dinsko, str 37?
(jag ska ta kort på dom och lägga ut)
Mina har gjort sitt och jag älskar skorna.
När dom fanns i butik fanns dom även i vitt med röda detaljer.
jag kan varken hitta att någon säljer dom på blocket, tradera eller någonstans,
hittar dom inte heller på dinsko.se eller i butik.
1.2.
Nummer 1s klack (hel svart).
Nummer 2 form, färg och snörning.
Förstår ni hur jag menar?

Jag verkligen älskar skon, den är bekväm & snygg.
Snälla, vet ni vilka jag menar?
Vet du någon som har ett par sådana skor och vill sälja?
Lämna kommentar, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0