Sååå kallt

Alltså jag förstår inte, det har blivit så otroligt kallt.
Fryser bara jag går ut, fast jag fryser även på kontoret om dagarna.
Jag sitter men tjocksockar, 2 tjocktröjor men fryser ändå.
Fingrarna är det värst för, då man sitter vid en dator hela tiden
och måste ha tillgång till fingrarna, då de skall skriva på tangentbordet också.
Så de är så kalla mina stackars fingrar.
Konstigt att man inte blir varm om händer/fingrar då man ändå skriver
en hel del om dagarna.

Nog om det!
Idag är det Fredag och löning:)
2 bra samma daa, (rim haha)
Så skönt med Fredag, då man har helgen framför sig.
Älskar helgen då man få sova ut.
Fast det blir svårt att få sova ut då man har 2 små
morgonbusiga små kissar som skall busa i sängen.
Men det brukar gå bra om man kliver upp och ger dom mat,
det brukar vara mat dom vill ha när dom kommer upp i sängen.

Imorgon blir det att STOR handla.
Måste köpa massa mat, större kattlåda, fler/andra matskålar m.m.
Så det blir en dag på E-center imorgon, ska bli kul.
Har börjar skriva en lista på de som måste handlas,
det är faktist snart ett helt A4 ark, fast då har jag bara skrivit in en grej per rad.
Så det kan man ju verkligen kalla för STOR handla, eller?!

Vad ska man annars hitta på i helgen.
Vill inte supa, festa eller liknande.
Vill helst bara sega hemma, mysa framför tv/film med min lilla familj:)
Fast samt så måste vi städa, då menar jag dammsuga, skura, rengöra toa + handfat o.s.v
Alltså det blir mycket städning, troligen börjar jag redan ikväll, så jag får mer tid att slappa:P
Haha...

ÄLSKAR HELGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0