Lördags morgon

Ja, idag blev jag väckt vid halv 8 tiden.
Av vem undrar ni?! Vem/vilka tror du?
Självklart så kom mina små söta kissar,
så jag klev upp och gav dom mat, la mig igen
de kom upp i sängen och började busa igen,
så jag klev upp, rengjorde kattlåda.
Började klä mig, diska, packade klart,  
sopa ihop all kattsand som fanns på golvet på toan.

Så jag klev upp med tuppen idag.
Sitter just nu med kaffe koppen i högsta hugg,
innan jag ska fixa håret. (om jag orka)
Ska ju sitta i en buss nästan 2 timmar, FY!
Hoppades på att de skulle vara tåg, det stå så på biljetten.
Sedan står det på mitt kvitto tågbuss (ersättnings buss, då de jobbar på rälsen)
Men som tur är det x2000 hem:)

Hade fått sms av min mamma när jag vaknade.
Då fick jag veta hur det gick för lillebror då han stod igår, i Östersund.
Han höll nollan:) De vann med 3-0

Min duktiga lillebror!


Men jag ska mysa med mina små nu tills Jens kliver upp,
eller jag väcker honom för han måste köra mig till bussen/tåget.

Puss och Kram!!


Kommentarer
Postat av: addeeee

de e jaaaa

2009-09-21 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0