...

Ja, en ny vecka.
Nya äventyr.
Men visst längtar man redan till helg.

Helgen som kommer hoppas jag på att lillebror hunnit blivit frisk,
och får stå mot Sundsvall och Timrå.
För då skall jag åka till Sundsvall för att se honom.
(För dom som inte vet så är han hockey målvakt för Kiruna B-jun)
Kiruna undrar ni, jo han går hockeygymnasiumet där.


Annars så blir det en väldigt lugn helg hemma,
med älsklings sambon min och våra små busiga, knäppa små kissar.
Våra små kissar är så knäppa, de busar nästan bara med sånt som vi sagt NEJ till.
T.ex. kablar, gardiner o.s.v
Igår när vi stod och gjorde mat så var dom helt galna, tjejen hängde i mina byxor,
alltså jag hade benet i luften men hon hängde kvar för hon skulle busa med snörerna på byxorna.


Ja, då var klockan 12.00
1 timme kvar till
lunch och hemgång.
Sedan efter återkomsten till jobbet igen jobbar jag bara i 2 timmar och 45 minuter.
Så skönt, dagarna känns kortare då man går hem över lunchen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0